FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 2000 SEK
FAQ
Vi kan leverera till alla länder som PostNord och DHL kan leverera till. Om ni vill ha leverans till något land, skicka ett mail till oss på info@retrolampor.se eller fyll i vårt kontaktformulär så kollar vi upp leveranstid och pris åt er.
Skicka oss info@retrolampor.se era företagsuppgifter. Vi gör en kreditupplysning och lägger därefter upp er som företagskund och återkommer med vidare information.
För att göra en retur gör du enligt nedan:
Ta kontakt med oss genom att skicka ett mail till info@retrolampor.se eller fyll i vårt kontaktformulär
I mailet till oss skriver du vilken order du vill returnera, samt vilka artiklar.
Vi svarar då upp med en returfraktsedel du kan skriva ut och sätta på paket.
Lämna sedan in paketet på valfritt DHL-ombud.
OBS, viktigt att produkterna emballeras väl, får ej skickas i produktens original emballage utan måste emballeras med ett yttre emballage. Vi kommer att dra av 79 kr när vi återbetalar er för returfrakten. Produkten ska vara i samma skick som när ni mottog den. Är produkten/original emballage skadat så kan vi komma att göra ett returavdrag.
En reklamation kan göras om produkten är trasig eller har fått en transportskada vid mottagandet (inklusive dold transportskada). Vid alla reklamationer skickar du ett mail till info@retrolampor.se med ert ordernummer, artikelnummer på den skadade varan samt bifogar bilder på skadan. Om du tar emot en vara direkt av transportör och det är transportskada noterar du detta på fraktsedeln tillsammans med chauffören. Därefter meddelar du oss genom förfarandet ovan så kontaktar vi dig. Är det en dold skada som inte syns förrän du tagit av emballaget, ska skadan dokumenteras med foto och e-postas till info@retrolampor.se.
Viktigt att skadan anmäls till oss inom 7 dagar från att man tagit emot godset.